Lupauduin päivittämään yrityksemme kotisivut.
Minä, joka tietokonetaidot ovat heikommat kuin koulutetulla apinalla.

Onnekseni Nörttimme on tehnyt sivupojat valmiiksi, ja kaiken muunkin täysin idioottivarmaksi, joten minullakin on mahdollisuus onnistua, ehkä.

Sivut eivät ole julkiset, ehkä vielä toviin.
Täytyy kuitenkin (taas) yllättää itsensä ja muuta, näyttää kaikille närhen munat ja kanan pissimiset.

Tätä minä en suostu mokaamaan, en millään.
Minulla ei ole varaa siihen.


Sain viimeviikolla palautettua auktoriteettini ja asemani työyhteisössämme,
hikoilutti ja kädet vapisivat.
Työkaveri sanoi "minulle tämä käy"
johon minä vastasin "sama se sinulle, käykö vai ei, näin tulee olemaan"

Röyhistelis nyt rintaa ja olis pollea.
Rahalla tämä asema on hankittu, ihan puhtaasti.
Ei reittä pitkin eikä sängyn kautta.
Kunpa muutkin ymmäräisivät sen.